My hajj experience..

Sunday, November 23, 2008

4/12/2006 - monday

Today,, rasa tension bertambah.. sebab masih tk bole sembhyg.. bila difikirkan ini la antara dugaan ketika berada di tanah suci..bila dah tensen tu,, mulalah dok fikir yg bukan2.. igt husband wat tk peduli laaa.. ye la,, dia sibuk ngan umrah, everyday dia buat umrah.. aku dok la kat bilik nih..

Akhirnya, disebabkan keinginan nk melihat sendiri Masjidilharam buat kali pertama tk dpt ditahan lagi.. aku ikut abang masa solat asar.. dok kat luar.. tangga dekat ngan pintu no 1 - gate King Abd Aziz.. masa mula2 nampak bangunan Haram, perasaan yg amat susah di explain. Terlalu gembira ... i guess... terharu.. susah nk dipercayai. .Masjidilharam kini di depan mata ! Alhamdulillah.....

Petangnya, aku ikut Kak Kiah gie kedai.. beli la barang sket... yang paling best.. aku beli jam QQ.. 50 riyal ajer.. tapi yg istimewa.. sampai sekarang (as at today 23/11/2008).. jam tu masih sihat n aku masih pakai lagi.. walaupun murah, tetap special.. Tk ketinggalan, baju tido berharga 10 riyal.. pun still elok spai skang...

No comments: