My hajj experience..

Saturday, December 27, 2008

8/12/2006

Selesai solat subuh, kitorang tk balik hotel, sebaliknya.. pegi minum kat satu restoran Indonesia..lepas tu jalan2 sambil nengok kot ada barang menarik tuk dibeli .. betul kita datang ke Tanah Suci bukannya utk membeli belah, tapi sebagai kenangan atau buah tangan utk saudara mara n sahabat ... orang kata, dapat apa2 pun cenderahati dari Makkah or Madinah sudah cukup buat hati kita gembira..

oh ya.. lunch yg disediakan kat hotel ari ni.. alhamdulillah .. sedap !!

Lepas Asar aku n abang terus ke maktab sebelah,, berjumpa dengan Ustaz Mohd Nor.

Pas solat maghrib, aku dah start pening2x. Agaknya aku minum byk sgt nescafe kot ari ni..huhu..

on the way balik ke hotel lepas Isyak, sempat aku singgah kat satu minimarket nih... nk beli makanan ringan !.. tapi amik masa lama, sebab aku dok belek barang2 kat situ.. seronok eh, tengok mende2 yg kita tk penah nengok sebelum nih.

No comments: