My hajj experience..

Sunday, December 28, 2008

15/12/2006.

Pagi ni aku tk buat umrah !>. Ingat balik masjid lepas subuh n breakfast,, nak tido kejap,, rasa ngantuk ! Pagi ni mak gie klinik, check .. darah tinggi dia naik. Mak kene rehat cukup2x.

Mase zohor ke masjid, aku pegi sorang jer. Aku tau, ramai orang pesan, termasuklah mak aku .. jangan kemana2 sorang diri. Tapi, entah lah, kekadang aku terpaksa pegi sorang2. Abang n bapak selalu siap lambat, padahal aku lebih suka sampai awal kat masjid. Mak pulak, bila darah tinggi ni, tak dapat la ke masjid.

Time asar lak, aku pegi ngan Kak Aeshah. Kak Aeshah ni single parent...balu kematian suami. Dia dtg wat haji ngan anak lelaki dia Sulaiman... baru jer umur 15 tahun.. (klu tk silap)// .. Biasanya aku suka letak kasut/selipar aku kat rak dlm masjid. Tapi kali nih, aku ikut kat Aeshah, letak kat rak luar. .. Tak ada rezeki,, selipar kitorang hilang..huhu..

Waktu solat maghrib, aku gie level atas, berkenalan ngan Kak NOr..

Hmmm... akhirnya, baru lah mlm ni aku daftar tuk ziarah luar. Orang lain yg sama KT semuanya dah pegi ziarah luar..

No comments: