My hajj experience..

Sunday, December 28, 2008

13/12/2006

Pagi ni, aku turut serta ngan Abang menunaikan umrah sunat lagi. Kami cuba mencari Ahmad, nak naik van dia. Tapi mungkin jalan di persimpangan Ajyad tu bertambah sibuk, dia tk dpat ke kawasan tu.

Kirimkan air zamzam tak kawan2 aku, Norizah n Rabaah melalui Pos Malaysia. Sebelum nih, aku dh siap anta yg aku punya sendiri.. barang2 pun dah ada yg aku poskan ke Malaysia. Tak lah teruk nak angkut semua masa balik nanti.

Malam ni, aku sedih sgt. On the way balik kehotel lepas Isyak, aku terserempak dgn girl yg jual tissue. Before this, a few times dia nk jual tisu kat aku, tapi aku tk beli. So, aku ingat mmg aku nak beli jugak dari dia kalau terjumpa lagi. Malangnya, aku tk dapat juga, sebab masa tu orang terlalu ramai. Yang paling menyedihkan, dia senyum kat aku sambil menunjukkan mata aku (tk paham apa maksudnya), tk sempat nk keluarkan duit, tiba tiba, sorang budak pompuan hitam, rampas tisu dia.. terus lari.....aku menangis kesal ...

No comments: