My hajj experience..

Sunday, December 28, 2008

12/12/2006

Alhamdulillah, pagi ni aku bersedia nak tunaikan umrah lagi. Kali ni kami naik van seorang Arab bernama Ahmad. .. asyik senyum jer Ahmad ni.. katanya dia dah ada 2 isteri ..hehe

Org bertambah ramai.. so dah tentunya aku pun terpaksa menunggu lama di toilet kat Tanaim tu.. dorang dok mandi lama2.. huhu..

Tkper,, sebab yg penting .. proses tawaf berjalan lancar. Then gie Saie di tingkat atas. .. lengang tk der orang. Kalau kat level bawah, memang ramai.

Selesai umrah, kitorang makan roti (tk tau apa nama sebenarnya, tapi kitorang panggil roti Arab).. sedap.. makan ngan kari kambing..Balik hotel,, tido merehatkan diri. ...

Jeng3x.. lepas zohor, .. lunch kat bilik. Kak Kiah buat air asam kicap. Aku lak beli tomyam sebungkus.. share ramai2x. Bestnya air asam kak Kiah ... selera aku makan arini..

Balik dr solat Asar di Haram, aku gie minum ngn Abang.

Malam lak, aku pulak yg buat air asam limau n kicap, makan bertiga ngan Abang n mak.

Kul 9 gie ke surau maktab, sebab ada ceramah. Jumpa Dr Sharifah.

No comments: